قبرهای اتاقی ساده اما مهم و اشرافی

پاسخ به سوال مطرح شده توسط کاربر سایت:آقای خزایی
با سلام خدمت استاد عزیز عکسهای فوق مربوط به قبرستانی هست ک قبلا گفته بودم درخت مذکور روی یال قرار گرفته و بنده با سیستم چک کردم و تایید میکرد البته یه قسمتی رو که سمت طلوع خورشید هست رو حفاری کردیم اما به چیزی نرسیدیم با توجه به این درخت و موقعیت قرار گرفتن اون انتظار میره که قبر حاکم در کنار درخت باشه ضمن اینکه سیستم زیر درخت و کمی اطراف اون(سمت شمال و شمال شرقی)رو میزنه اگه حدسم درست باشه به نظر شما ممکن هست که زیر درخت خبری باشه یا اصلا به نظر شما با توجه به موقیت درخت اگه چیزی باشه کجا میتونه باشه و جهت حفری ما کجاست و از کجا باید شروع کنیم و در چه عمقی پایین برویم.









