مثلث برمودا ایران
مثلث برمودا ایران
- نوشته شده توسط فرید باقری
- دسته: Sample Data-Articles
ریگ جن؛ مثلث برمودای ایران
مطلب فوق توسط دوست گرامی جناب آقای صولتی و همسر گرامی ایشان برای ما آماده و ارسال شد

ریگ جن؛ مثلث برمودای ایران
مطلب فوق توسط دوست گرامی جناب آقای صولتی و همسر گرامی ایشان برای ما آماده و ارسال شد

جوغان نامه استاد
کاری جدید و ماندگار از فرید باقری
با مساعدت و همکاری استادیار با تجربه و اهل فن:
مهدی استادی
به شما پیشنهاد مینمایم که به هر طریقی که برایتان امکان دارد (مثلا حتی 5 نفر بصورت شراکتی باهم) این کتاب را تهیه و مطالعه نمایید!
به جرات باید عرض کنم که این کتاب نظیری در جهان نداشته و نخواهد داشت! پس فرصت را از دست ندهید و برای تکمیل دانش و اطلاعات خود آنهم پیرامون موضوعی بسیار پیچیده و دارای ابهامات فراوان! هر چه زودتر ثبت نام نمایید تا شما هم در همین تعداد محدودی که امسال آماده می گردد (حداکثر 40 نسخه تا عید نوروز) نیز سهیم باشید، خصوصا شما کاربران همیشگی و مشترکان قدیمی وبلاگ، بهتر است اقدامی عاجل بفرمایید!
معرفی قلعه رودخان
قلعه رودخان نام قلعهای تاریخی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است. برخی از کارشناسان، ساخت قلعه را در دوران ساسانیان دانستهاند. این قلعه با 6/2 هکتار مساحت بر فراز ارتفاعات روستای رودخان قرار دارد. دیوار قلعه ۱۵۰۰ متر طول دارد و در آن ۶۵ برج و بارو قرار گرفته شدهاست.
این
بنا به وسیله سنگ و آجر ساخته شده و در بخش های آسیب پذیر و نقاط حساس،
سنگ با ملات ساروج به کار رفته، اما در مسیر اطاق ها، برج ها و سقف های
گنبدی شکل از آجر، گچ و ملات ساروج استفاده شده است. ارتفاع دیوارها متفاوت
و از 3 تا 10 متر متغیر است و در نقاط نفوذ پذیر قلعه، دیوارها و باروها
قطور و ارتفاع بیشتری دارند.انتخاب مکان مناسب، بهره گیری از مصالح مقاوم،
استفاده از شیوه های مختلف معماری و ایجاد اشکال هندسی متنوع، عظمت خاصی به
این مجموعه داده است. فرم کلی قلعه نامنظم است و از دو بخش شرقی و غربی
تشکیل شده است
.
پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : علی وفادار
سلام بر آقا فرید
امیدوارم همیشه سلامتی کامل را داشته باشید. آقا فرید یک فیلم از سنگ و چند عکس از علامت اول و علامت دوم ارسال میکنم و امیدوارم من را راهنمایی کنید.توضیحات: اولا از شما استاد خواهشمندم عکسها و فیلم را در معرض دید نگذارید.2.این سنگ دایره ای شکل وعجیب در ابتدای کوه قرار دارد 3.اندازه حکاکی روی سنگ تقریبا اندازه پنج آدم در کنار هم و اندازه کل سنگ اندازه پژو 4.حکاکی شبیه دایره شکل میباشد ولی پایین سنگ شبیه دم شیر میشود5.خط حکاکی سمت چپ تصویر منظور خطی که دایره را تشکیل میدهد عرض تقریبا ده سانت وعمق ده سانت ...و خط سمت راست بیشتر بوده عمق بیست سانت وعرض پانزده سانت 6 .شکل عجیب حکاکی در وسط سنگ با عمق دو یا سه میلیمتر 7.سنگهای اطراف این سنگ هم با خطهای ریز ریز بی معنی حک شده اند که در فیلم وعکس کاملا دیده میشود. 8.این علامت در سمت طلوع خورشید قرار دارد.
علامت دوم هم پیدا کردم، در هفتاد متری این سنگ دایره ای شکل یک سنگ اندازه تقریبی دو در دو وجود دارد که عکس هفت مربع محسوس و نامحسوس وجود دارد....خصوصیات مربع در عکس ارسالی تایپ شده. در ایمیل دیگر یک مستند باستان با دوبله خودم براتون فرستادم که اگر بخواهید با شما همکاری می کنم....
ممنون که وقت گذاشتید شاد باشید .در پناه حق
پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : GK4XXXXX
تاریخ ارسال سوال: 1392/4/30
با سلام حضور استاد باقری و ارزوی قبولی طاعاتاز بین عکسای زیادی که از مناطق مختلف گرفتم دو موردشو براتون میفرستم.
عکس۱ پشت سر سنگ شتر درجهت نگاه شتر و رو به یک دره وسیعه.
عکس ۲ حدودا ۵۰ متری فلش اول و در جهت مخالفه.
عکس۳ در کنار چشمه قرار دارد. اندازه دهنه سوراخ ۳۰تا۴۰س است.
لطفا نظرتون رو بفرمایید. متشکرم


پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه:آقای صارمی
سلام استاد لطفا راجع به این سنگ صندلی نظر بدین.استاد اگر روی صندلی بشینیم یک جای دست برای دست راست داره که البته توسط افراد ناشناس شکسته شده.ممنون

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : آقای نوری
استاد لطف کنید این عکس ها رو برای ما کارشناسی کنید.ممنون

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک موقت : آقای شهریسوند
با سلامشهریسوند هستمعکس ها رو توی 3تا ایمیل پشت سر هم فرستادم لطفا اعلام نظر کارشناسی بفرمایید.

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : آقای بشیری

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : آقای نوری
استاد لطف کنید این عکس ها رو برای ما کارشناسی کنید.ممنون

عرض ادب.
استاد این 2 تصویر ، تصاویر یک صخره هست که تصویر دوم ، گوشه سمت راست پایین را بزرگنمایی نموده :

سوال توسط: آقای فتحی
سلام دكتر من هم كد اشتراك دارم كتاب جوغن ها رو از شما خريداري كردم اين عكس قلب هست روي سنك لطفا براي من كارشناسي كنيد

سوال توسط : سعید (مشترک موقت)
با سلام
سعید هستم محبت کنید در مورد این عکسها نظر بدید.



پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه: آقای کریمی
سلام آقای باقری
کریمی هستم با کد اشتراک KM3xxx میخواستم نظر شما رو درباره این عکسها بدونم . با تشکر و آرزوی سلامتی برای شما .





دوست گرامی
به شما بخاطر تشخیص های صحیح و دقت نظرتان تبریک می گویم و امیدوارم در اولین زمان ممکن به حق خود برسید و باید عرض کنم که محل مورد وصف یک قبرستان باستانی است و شما بهتر است یکی از مواردی را که روی عکسها نشان داده اید، حفاری نمایید تا تکلیف دوره باستانی این قبرستان معلوم گشته و شما بتوانید، بهتر کار را ادامه دهید.
ضمنا پیشنهاد من این است که ابتدا مورد عکس شماره دو که درست در ابتدای شیب تند می باشد را حفاری نمایید و ضشمنا توجه داشته باشید که از نظر بنده احتمالا قبرستان مذکور ساسانی بوده و عمق قبور آن بسیار کم می باشد (بین 140 تا 180 سانتیمتر)


پاسخ به سوال کاربر میهمان : خانومعزیزاللهی
با سلام خدمت استاد عزیز
تصویر پیوستی در بغل یک تخته سنگ بزرگ و مسطح قرار داره که روی خود تخته سنگ هم تصویر یک پا حکاکی شده است. ظاهرا این مار زنگی است وشکل دم آن متفاوت است . روی بدن آن 41 پولک حکاکی شده .اندازه این حکاکی حدود یک متر در 40 سانت است . لطفا راهنمایی بفرمایید . اگر توضیح بیشتر هم می خواهد ، در خدمتم.



دوست گرامی
اولا تبریک می گویم، چرا که شما نشانه یک دفینه ارزشمند را در اختیار دارید. اما باید بسیار محتاطانه آن را دنبال نمایید، چرا که 100 در 100 دارای تله خواهد بود.
شما باید به اندازه 41 گز (هر گز 120 سانت) به سمت دم حرکت نمایید و از سه تل و تپه عبور نموده تا به نشان آخر برسید. این دفینه دارای راهرو و تونل بوده و دفینه در داخل دو اتاقک یا خمره بزرگ قرار گرفته است.سنگ بزرگی درب راهرو را مسدود نموده است که بر روی آن نشانی وجود دارد. تاکید می نمایم که این دفینه دارای بیش از یک تله می باشد و بهتر است ، مواظب باشید.

![]() سوال مطرح شده توسط : سعید
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|

با سلام خدمت استاد عزیز.
بنده به تازگی با شما آشنا شدم و اخیرا به موضوعی برخورد کردم که انگیزه تهیه کتاب رو درون من ایجاد کرد ولی بدلیل شوق زیاد در کشف حقیقت از شما خواهش دارم راهنمایی لازم را در حق بنده مبذول فرمایید.عکس های ارسالی مربوط به منطقه ای در دشت بوده که نزدیک آنها دو تپه بزرگ است . این مجسمه ها درون یک کوزه در زمین بوده که درون سوراخ دایره ای شکل نیز یک تکه پوست که دارای خطوط میخی است وجود داشت.
حال اینکه این مجسمه شکل چه حیوانی است بنده نمیدانم و اگر امکان وجود بار است بفرمایید تا مجددا مزاحم شما شوم.از لطف شما صمیمانه سپاسگذارم.



دوست گرامی،
اگر واقعا با دستان خود این موارد رو آنهم از درون یک کوزه بیرون آورده اید ، به شما تبریک می گویم و شما با کمی سختی و مرارت حتما به دفینه ای ارزشمند آنهم متعلق به دوران اسلامی خواهید رسید و این سنگها و آن پوست نسخه و نشانی دقیق محل دفینه بوده و باید عرض کنم که اولا دفینه دارای تله فیزیکی خطرناک و مرگ آور بوده و جهت آموزش دیگر دوستان عرض می نمایم که آن سنگ گرد سوراخ دار به ما می گوید که درون چاهی که فاصله و مکان آن را تعیین نموده است، نشان دیگری خواهید داشت که با احتساب خطوط موازی روی دایره و جمع آن به عدد 11 می رسیم که نشان دهنده کلمه وجب است (با استفاده از حروف ابجد: 6+3+2 ) و حال آنکه سنگ دومی یا بقول شما مجسمه، شکل کلی یک دست آنهم دست چپ بوده که اصطلاحا به آن وجب گفته می شود ولی خود این دست سند مهمی می باشد و با دقت بر روی آن خطوطی نامحسوس را میتوانید کشف نمایید که نشان از وجود تله و راهرویی دارای اتاقهایی و البته مسدود شده را دارد و در آنسوی آن نیز (کف دست) محل قرار گرفتن کوزه و راهنمای شما تا مکان دفینه با در نظر گرفتن نقشه و نسخه پوستی ، می باشد و خود شست نیز نمایانگر سر یک مار دارد.
نوشته روی سند پوستی هم یک رمز و کد می باشد که میبایست در کنار هم رمزگشایی گردد و در نهایت کلا کار بسیار پیچیده و رمز و راز گونه ای را در پیش خواهید داشت.
به شما پیشنهاد میکنم که بی تجربه و بدون استاد اهل فن اقدامی ننمایید و قبل از هر چیز نسخه و مدارکتان را رمزگشایی نمایید.
چنانچه خواهان رمزگشایی کامل این اناد توسط بنده هستید، بنده فقط برای رمزگشایی چنین موردی 6 میلیون تومان دریافت می نمایم و برای حضور در محل برای دو هفته، جداگانه 14 میلیون تومان دریافت می نمایم و با اکیپ کامل متشکل از افراد و لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل حاضر می گردم. البته تمامی مخارج اسکان و خورد و خوراک اکیپ با خود شما خواهد بود.
در صورت تمایل به ادامه کار با بنده تماس بگیرید. همراه: 09333536180

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : kim max
کد اشتراک : fk12XXX
بنام ایزد منان
با سلام خدمت استاد ارجمند
لطفا در مورد عکسهای ارسالی بنده با اعلام نظر ، ما را راهنمایی بفرمائید .







دوست گرامی
شما در قالب یک سوال یک گالری عکس برای من فرستاده اید و متاسفانه همین امر باعث اخلال در کار اعضاء می گردد، لذا بنده به اختصار به سوالاتتان پاسخ می دهم:
عکس اول بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که سنگ قبر و نشانه مقبره ای را می بینید که در آن یک زن که دختر رییس قبیله و طایفه ای می باشد و احتمالا دارای جهیزیه و لوازمی ارزشمند و هدایا می باشد. باید به سمت نگاه وی بررسی گردد و سپس حفاری نمایید.
در مورد عکس های دیگر هم با توجه به کوچک و قابل حمل بودنشان ، نمی توانند علائمی جهت دفینه باشند.

![]() پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه:آقای ابراهیمی
![]() ![]() ![]()
![]() |

پاسخ کارشناسی به سوالمشترک باشگاه: آقای بیگناه
سلاموعرض ادب به استاد بزرگوار خودم یک سری عکس از مکانهای مختلف به حضورتان بهنمایشمیذارم لطفا یاری بفرمایید
عکس اول در مورد یک مقبره سنگی باعلایم سنگ دوربین دربالای مقبره و سنگ مثلث در وسط صخره واگر اشتباه نکنم به شکل یک درب وسنگ لوزی مشاهده میشود. احتمال وجود تله در چه مرحله ای دارد عکس دوم در مورد مثلث با جوغن گرد همانطور که در کتاب فرموده اید پدر پسر روح القدوس روی یک تخته سنگ بزرگ به شکل صندوق حکاکی های مربع ونوشته هایی مشاهده میشود که صلیب منفی
سه مزار از هم فاصله دار به شکل مثلث از هم را تشکیل داده اند (R1/R2/R3)
لطفا راهنمایی کنید
عکس سوم توپی وسط دو شیر قرار گرفته
به نظرشما ما را به ارزو میرساند









دوست من
محل مذکور دارای یک مقبره و یا مقبره هایی بسیار ارزشمند می باشد.
شما 100 در 100 در این مکان موفق می شوید. شما فعلا مابقی نشانه ها رها کرده و درست باید محلی را که در عکس زیر علامت زده ام ، را با یک دستگاه نقطه زن چک نمایید.حتما ابتدا با یک دستگاه نقطه زن چک کنید بعد اقدامات بعدی را انجام دهید.زیرا ممکن است در صورت عدم وجود سرباری در مراحل بعدی به این نشانه نیاز داشته باشید البته امکان وجود سر مال وجود دارد. سپس به سمت فلش زرد رنگ حرکت نمایید و به ترتیب علائم را دنبال نمایید. حتما باید در این منطقه موفق شوید، شک نکنید.
ضمنا در زیر همان صخره که مثلثی سوراخ دار که در احاطه مربع هایی می باشد، مقبره ای می باشد. عمق آن زیاد است ولی دارای مقبره ای است متعلق به خانمی اشرافی و هدایایی گرانبهاء دارد و اگر از دهانه درب مقبره حفاری نمایید ، به مراتب بهتر می باشد.


سوال مطرح شده توسط کاربران: علیرضا
![]()
![]()
![]() |
![]() پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه: آقای محمدی
![]() ![]()
|

فقط با دقت و بررسی دقیق اطراف منطقه مورد گمانه خود و به دور از یاس و هرگونه نا امیدی می توانید تبدیل به یک گنج پژوه موفق شوید.
سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان : مجذوب
باسلام
من يك نسخه 10 برگي از جنس پوست داخل يك غار كه يك حوض مانند داخل آن وجود داشت زير آن حوض پيداكردم كه عكس يك پادشاه كه روي صندلي نشسته و ريتون و عصا دستش مي باشد و در صفحات بعدي عكس حيوانات و سرباز مي باشد و خط آن نیز ميخي است ميتوانيد توضيحي راجع به آن، به من بدهيد؟
به نظر من عكس متعلق به يكي از پادشاهان هخامنشي است.

دوست گرامی
موردی که شما می فرمایید، برای من بسیار حیرت آور بوده و این مورد خود یک گنج بشمار می آید!! چرا که بنده و همچنین بسیاری از اساتید دانشگاهی و ... که می شناسم، هیچیک تاکنون به چنین موردی برنخورده ایم !!؟
یعنی نسخ پوستی که متعلق به دوره هخامنشی باشد و روی آن نیز خط میخی کار شده باشد!
معهذا بهتر است عکس آن را آپلود نموده و در بخش نظرات بگذارید تا بررسی لازم را انجام دهم و سپس به شما پاسخ کامل تری بدهم.
ضمنا به شما اطمینان می دهم که به هیچ عنوان تصاویر ارسالی از چنین مواردی را به نمایش عموم نخواهم گذارد.

پاسخ کارشناسی به سوال مشترکباشگاه: آقای خسروی
کد اشتراک MRC3XXXX
استاد گرامی، آیا از روی این عکس ها می توان محل دقیق حفاری را مشخص کرد؟ اگر قابل تشخیص است لطفا برای ما محل دقیق را مشخص بفرمایید


اولا از اینکه کمی دیر پاسخ شما داده شد ، واقعا متاسفم و امیدوارم با تمهیدات آتی این مشکل بوجود نیاید.
و اما در مورد سوال شما باید بگویم که از این قبیل عکسها نمی توان چیز درستی متوجه شد و بنده معتقدم که اون سوراخ (جوغان مد نظرتان) جوغان نیست و طبیعی بوده و بر اثر ریزش آب از روی آن صخره ها در طول مدتی طولانی تشکیل یافته و فرسایش تلقی می گردد و به همین ترتیب عکس آبراه هم طبیعی بوده لذا نظر بنده منفی میباشد.


پاسخ به سوال مطرح شده عضو باشگاه: فرانک
کد اشتراک AZ1XXXX
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی آقای باقری
عکس و فیلم عقاب می باشد.(من این عکس و فیلم ها رو 3 هفته پیش از طریق نیمباز ارسال کرده بودم ولی بعلت اینکه توضیحاتش به صورت علامت سوال آمده بود از طریق ایمیل ارسال کردم)
این عقاب همان گونه که در تصویر می بینید با غار 4 الی 5 متر فاصله دارد این غار در اوایل یک سوراخ کوچک بود بعد که ورودی رو باز کردیم ا متر که جلوتر رفتیم زیر خاک در عمق نزدیک به 1 متر یک کوزه پیدا کردیم که توش پر خاک بود کوزه کمی متمایل به سمت چپ بود وزیر کوزه یک تخته سنگ گذاشتم بودند.توی فیلم چند تا جوغن بزرگ رو می بینید ودر قسمت بالا هم یک جای وجود دارد که به نظر بنده احتمالا طناب یا چیزی مانند اونو بهش گره زدند و به پایین رفتند یک متر به سمت چپ جوغن ها یک چیزی شبیه به هواکش وجود دارد که توی فیلم قابل رویت هست .جلوی غار هم منطقه باز قرار دارد (روستا )
لطفا راهنمایی کنید اگر تله دارد نوع تله و عمق تقریبی اونو هم مشخص کنید با سپاس فراوان از شما



دوست گرامی
باید عرض کنم محل شما بسیار خوب بوده و فقط باید به چند نکته توجه داشته باشید، اول اینکه محل مورد اشاره دارای تونل ، چاه و تله می باشد و باید کاملا هوشیار باشید و از بی خیالی بپرهیزید.
محل موصوف در تمام طول حفاری به شما علائمی نشان خواهد داد و اگر دقت نمایید، انگار با یک نسخه پوستی در حال حفاری هستید! پس باید به کوچکترین تغییرات و نشانه ها (حتی سنگهای کوچک و سفالهای شکسته) دقت کافی بنمایید.
برای ادامه حفاری، می بایست به سمت پایین و متمایل به سمتی که کوزه خوابیده یا کج بود بروید و یا 3 برابر اندازه آن و یا حداکثر 10 برابر اندازه کوزه به نشان بعدی بر خواهید خورد و ضمنا با دیدن ماسه و استخوان ریز ریز دست از کار بکشید، چون این اخطاری برای یک تله ریزشی است.
یا اگر شیء یا سنگ و یا خشتی دیدید که زیر یا روی آن کوزه ای است ، با دقت عمل کنید و زود چیزی را بیرون نکشید.
ضمنا اگر کمی دقت کنید در روی عکس زیر مشاهده می نمایید که حتی نقشه راه را هم برایتان توصیف نموده اند!
در هر حال این کار کمی سخت و به مانند یک پازل می باشد و باید قذم به قدم پیش بروید. موفق باشید



سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان: ارش
سلام استاد هزینه محصولات کمی بالاست بنده فقط 50 تومن دارم من میخواهم جیز حسابی از شما بخرم ولی 50 تومن فکر نمیکنم دردی از من روا کنه چون من تو این حفاری نشانه خدم موندم شنیده ام شما 1 بار سوال را جواب میدید بنده بعد 30 سانت کندن سنگ چین دایره ای وسط تخت سنگ به صخره یک تیکه بر خوردیم و هرچی با کلنگ ضربه زدیم فقط صدای تو خالی میداد میشه یک کمکی بکنید خیلی هزینش زیاده دارم جمع میکنم از شما چیز با ارزشی بخرم ولی در این مورد نشانه کمکم کنید من یک شنبه میرم حفاری اگر نتونم انجا خونه سازی میشه گنج از دستم میره کمکم کنید 21 قدم درختچه فاصله داره کردستان منطقه . داره خونه سازی میشه کمکم کنید - با تشکر





سوال مطرح شده توسط مشترک باشگاه: آقای فتحیکد اشتراک : mrb4XXXX
![]()
|