مثلث برمودا ایران

مثلث برمودا ایران

 

ریگ جن؛ مثلث برمودای ایران

 

مطلب فوق توسط دوست گرامی جناب آقای صولتی و همسر گرامی ایشان برای ما آماده و ارسال شد

ادامه نوشته

محصول جدید

محصول جدید

 

جوغان نامه استاد
کاری جدید و ماندگار از فرید باقری
با مساعدت و همکاری استادیار با تجربه و اهل فن:
مهدی استادی

به شما پیشنهاد مینمایم که به هر طریقی که برایتان امکان دارد (مثلا حتی 5 نفر بصورت شراکتی باهم) این کتاب را تهیه و مطالعه نمایید!

به جرات باید عرض کنم که این کتاب نظیری در جهان نداشته و نخواهد داشت! پس فرصت را از دست ندهید و برای تکمیل دانش و اطلاعات خود آنهم پیرامون موضوعی بسیار پیچیده و دارای ابهامات فراوان! هر چه زودتر ثبت نام نمایید تا شما هم در همین تعداد محدودی که امسال آماده می گردد (حداکثر 40 نسخه تا عید نوروز) نیز سهیم باشید، خصوصا شما کاربران همیشگی و مشترکان قدیمی وبلاگ، بهتر است اقدامی عاجل بفرمایید!
چرا که برای مشترکانی که تا 10 دی ماه کد اشتراک از بنده و دیگر عزیزانی که در ابتدای وبلاگ معرفی کرده ام، دریافت نموده باشند و همین امسال اقدام به تهیه این کتاب نیز بنمایند، مبلغ چشمگیری تخفیف خواهند گرفت و در واقع آنها هزینه اصلی چاپ این کتاب قطور و نفیس را پرداخت خواهند کرد و سود دست اندرکاران این کتاب بسیار ناچیز خواهد بود. زیرا چاپ این کتاب دیجیتالی و تمام رنگی بوده و بر روی کاغذ گلاسه مرغوب روغنی همراه با صحافی نفیس ، عرضه میگردد!
قیمت این کتاب که حتی از نظر کیفیت از کتابهای قبلی، حتی چشم طلایی هم بالاتر می باشد، فعلا به شرط گران نشدن قیمت کاغذ و چاپ و ... در دو هفته آتی، به قرار هر جلد، 780 هزار تومان خواهد بود و فقط اعضاء و مشترکانی که تا قبل 15دیماه سالجاری کداشتراک دریافت نموده اند و هم اکنون نیز اقدام به ثبت نام و واریز مبلغ این کتاب بنمایند، (نزد هر یک از نمایندگان ذکر شده بالا، ثبت نام کنند مورد تایید خواهد بود)، از تخفیفی برابر با 130 هزار تومان برخوردار خواهند شد.
بدیهی است پس از این تاریخ به بعد، فعلا هیچگونه تخفیفی شامل دیگر عزیزان نخواهد گردید.
ضمنا مشترکان خوش حساب و اعضاء فعال و همراهان همیشگی این باشگاه، چنانچه درخواستی مبنی بر خرید هر یک از مدلهای دستگاه های تی هانتر آمریکایی را داشته و توان مالی ایشان در حد خرید نقدی آن نیست، می توانند با تماس با بنده یا همکارانم، مشکل خود را مطرح نموده تا با رایزنی که بنده با اسپانسرین داشته ام، با شرایطی سهل و بدون حتی چک و سفته، بتوانند دستگاه مورد نیازشان را بصورت نقد و اقساط خریداری نمایند!
توجه داشته باشید که حداقل می بایست بتوانید ابتدای کار 50% کل مبلغ را بپردازید و مابقی را بصورت اقساط ماهیانه و حداکثر 6 ماهه بپردازید.
توجه به این نکته هم الزامی است که دستگاههایی که توسط اسپانسر به این صورت ارائه خواهد شد، دارای قفل هوشمند خواهند بود و عدم پرداخت اقساط و تاخیر بیش از یک هفته باعث عدم فعال سازی خودکار کد امنیتی دستگاه گردیده و دستگاه بلااستفاده باقی خواهد ماند!
جهت توضیحات تکمیلی با ما تماس بگیرید

قلعه رودخان


معرفی قلعه رودخان

 

قلعه رودخان نام قلعه‌ای تاریخی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است. برخی از کارشناسان، ساخت قلعه را در دوران ساسانیان دانسته‌اند. این قلعه با 6/2 هکتار مساحت بر فراز ارتفاعات روستای رودخان قرار دارد. دیوار قلعه ۱۵۰۰ متر طول دارد و در آن ۶۵ برج و بارو قرار گرفته شده‌است.

این بنا به وسیله سنگ و آجر ساخته شده و در بخش های آسیب پذیر و نقاط حساس، سنگ با ملات ساروج به کار رفته، اما در مسیر اطاق ها، برج ها و سقف های گنبدی شکل از آجر، گچ و ملات ساروج استفاده شده است. ارتفاع دیوارها متفاوت و از 3 تا 10 متر متغیر است و در نقاط نفوذ پذیر قلعه، دیوارها و باروها قطور و ارتفاع بیشتری دارند.انتخاب مکان مناسب، بهره گیری از مصالح مقاوم، استفاده از شیوه های مختلف معماری و ایجاد اشکال هندسی متنوع، عظمت خاصی به این مجموعه داده است. فرم کلی قلعه نامنظم است و از دو بخش شرقی و غربی تشکیل شده است

.

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای آوات

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه: آقای آوات
تاریخ ارسال سوال: 1392/6/6

با سلام استاد لطفا در مورد تصاویر زیر نظر دهید. ممنون

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای علی وفادار


 

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : علی وفادار

سلام بر آقا فرید
امیدوارم همیشه سلامتی کامل را داشته باشید. آقا فرید یک فیلم از سنگ و چند عکس از علامت اول و علامت دوم ارسال میکنم و امیدوارم من را راهنمایی کنید.
توضیحات: اولا از شما استاد خواهشمندم عکسها و فیلم را در معرض دید نگذارید.2.این سنگ دایره ای شکل وعجیب در ابتدای کوه قرار دارد 3.اندازه حکاکی روی سنگ تقریبا اندازه پنج آدم در کنار هم و اندازه کل سنگ اندازه پژو 4.حکاکی شبیه دایره شکل میباشد ولی پایین سنگ شبیه دم شیر میشود5.خط حکاکی سمت چپ تصویر منظور خطی که دایره را تشکیل میدهد عرض تقریبا ده سانت وعمق ده سانت ...و خط سمت راست بیشتر بوده عمق بیست سانت وعرض پانزده سانت 6 .شکل عجیب حکاکی در وسط سنگ با عمق دو یا سه میلیمتر 7.سنگهای اطراف این سنگ هم با خطهای ریز ریز بی معنی حک شده اند که در فیلم وعکس کاملا دیده میشود. 8.این علامت در سمت طلوع خورشید قرار دارد.
علامت دوم هم پیدا کردم، در هفتاد متری این سنگ دایره ای شکل یک سنگ اندازه تقریبی  دو در دو وجود دارد که عکس هفت مربع محسوس و نامحسوس وجود دارد....خصوصیات مربع در عکس ارسالی تایپ شده. در ایمیل دیگر یک مستند باستان با دوبله خودم براتون فرستادم که  اگر بخواهید با شما همکاری می کنم....
ممنون که وقت گذاشتید شاد باشید .در پناه حق

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای GK4XXXXX


پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : GK4XXXXX

تاریخ ارسال سوال: 1392/4/30

با سلام حضور استاد باقری و ارزوی قبولی طاعات

از بین عکسای زیادی که از مناطق مختلف گرفتم دو موردشو براتون میفرستم.

 

عکس۱ پشت سر سنگ شتر درجهت نگاه شتر و رو به یک دره وسیعه.

عکس ۲ حدودا ۵۰ متری فلش اول و در جهت مخالفه.

عکس۳ در کنار چشمه قرار دارد. اندازه دهنه سوراخ ۳۰تا۴۰س است.
لطفا نظرتون رو بفرمایید. متشکرم

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای راشی

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه :آقای راشی سلام استاد باقری امیدوارم که حالتون خوب باشه چند تا عکس فرستادم خدمتتون لطفا راهنمایی بفرمایید.(من چند وقت پیش همین ایمیل رو فرستادم اما پاسخی دریافت نکردم که البته میدونم بخاطر مشغله فراوان جنابعالی امکان جواب دادن نبوده، ممنون میشم نظرتون رو راجب این عکس ها اعلام کنید.مجددا تشکر میکنم ان شاا.. خدا خیرتون بده چون واقعا صادقانه جواب همه رو میدید)

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای صارمی


پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه:آقای صارمی

سلام استاد لطفا راجع به این سنگ صندلی نظر بدین.استاد اگر روی صندلی بشینیم یک جای دست برای دست راست داره که البته توسط افراد ناشناس شکسته شده.ممنون

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای نوری


پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : آقای نوری

 

استاد لطف کنید این عکس ها رو برای ما کارشناسی کنید.ممنون

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای شهریسوند


پاسخ کارشناسی به سوال مشترک موقت : آقای شهریسوند

با سلام
شهریسوند هستم

عکس ها رو توی 3تا ایمیل پشت سر هم فرستادم لطفا اعلام نظر کارشناسی بفرمایید.

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای بشیری


پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : آقای بشیری

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای نوری

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : آقای نوری

 

استاد لطف کنید این عکس ها رو برای ما کارشناسی کنید.ممنون

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای کشاورز



سوال توسط: آقای کشاورز
عرض ادب.
استاد این 2 تصویر ، تصاویر یک صخره هست که تصویر دوم ، گوشه سمت راست پایین را بزرگنمایی نموده :

 

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای فتحی


سوال توسط: آقای فتحی

 

سلام دكتر من هم كد اشتراك دارم كتاب جوغن ها رو از شما خريداري كردم اين عكس قلب هست روي سنك لطفا براي من كارشناسي كنيد

ادامه نوشته

پاسخ به سوال آقای سعید

سوال توسط : سعید (مشترک موقت)

با سلام

سعید هستم محبت کنید در مورد این عکسها نظر بدید.


ادامه نوشته




پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه: آقای کریمی


سلام آقای باقری

کریمی هستم با کد اشتراک KM3xxx میخواستم نظر شما رو درباره این عکسها بدونم . با تشکر و آرزوی سلامتی برای شما .








دوست گرامی
به شما بخاطر تشخیص های صحیح و دقت نظرتان تبریک می گویم و امیدوارم در اولین زمان ممکن به حق خود برسید و باید عرض کنم که محل مورد وصف یک قبرستان باستانی است و شما بهتر است یکی از مواردی را که روی عکسها نشان داده اید، حفاری نمایید تا تکلیف دوره باستانی این قبرستان معلوم گشته و شما بتوانید، بهتر کار را ادامه دهید.
ضمنا پیشنهاد من این است که ابتدا مورد عکس شماره دو که درست در ابتدای شیب تند می باشد را حفاری نمایید و ضشمنا توجه داشته باشید که از نظر بنده احتمالا قبرستان مذکور ساسانی بوده و عمق قبور آن بسیار کم می باشد (بین 140 تا 180 سانتیمتر)

پاسخ به سوال کاربر میهمان (نشانه مار)



پاسخ به سوال کاربر میهمان : خانومعزیزاللهی


با سلام خدمت استاد عزیز
تصویر پیوستی در بغل یک تخته سنگ بزرگ و مسطح قرار داره که روی خود تخته سنگ هم تصویر یک پا حکاکی شده است.  ظاهرا این مار زنگی است وشکل دم آن متفاوت است . روی بدن آن 41 پولک حکاکی شده .اندازه این حکاکی حدود یک متر در 40 سانت است . لطفا راهنمایی بفرمایید . اگر توضیح بیشتر هم می خواهد ، در خدمتم.



دوست گرامی

اولا تبریک می گویم، چرا که شما نشانه یک دفینه ارزشمند را در اختیار دارید. اما باید بسیار محتاطانه آن را دنبال نمایید، چرا که 100 در 100 دارای تله خواهد بود.

شما باید به اندازه 41 گز (هر گز 120 سانت) به سمت دم حرکت نمایید و از سه تل و تپه عبور نموده تا به نشان آخر برسید. این دفینه دارای راهرو و تونل بوده و دفینه در داخل دو اتاقک یا خمره بزرگ قرار گرفته است.سنگ بزرگی درب راهرو را مسدود نموده است که بر روی آن نشانی وجود دارد. تاکید می نمایم که این دفینه دارای بیش از یک تله می باشد و بهتر است ، مواظب باشید.

پاسخ به سوال کاربران (سنگ نگاره و سر لاک پشت)




سوال مطرح شده توسط : سعید
سلام آقای باقری
ممنون میشم اگه نظرتون رو در مورد این تصاویر بدین
سه عکس اول در یک محل هستند و فاصله بینشون چند متره که همگی در یک خط هستن و عکس شماره دو به نظرم عکس یه پرنده شاید که مرغ باشه و جلوش هم یه دایره با یه نقطه داخلش هست.
و
عکس های 5و6 هم در یه منطقه هستن و عکس 5 به نظرم سر لاک پشته و 6 هم سری مثل سر اژدها هستش ؟
خیلی ممنون از وبلاگ مفیدتون

با تشکر








دوست گرامی

اولا عکس 1 و 2 را نمی توانم درست تشخیص دهم و به همین دلیل نظری در مورد آنها ندارم، ولی در مورد عکس سوم باید عرض کنم که به سمت پایین سنگ 4 قدم بزرگ بردارید تا نشان آخر که یا یک سنگ بزرگ یا یک تل کوچک سنگی می باشد را بیابید و از سمت پایین کمی متمایل به سمت راست آن شروع به حفاری نمایید ( آنجا باید یک قبر وجود داشته باشد)

در مورد عکس 4 و 5 هم باید عرض کنم که این خود تقریبا نشان آخر محسوب گشته و ورودی آن بسیار نزدیک است و با دقت به نشانه ها و نیز کتاب جدید بنده (رمزنامه گنج ور) و همچنین ویژه نامه جوغان ها می توانید راه ورودی را بیابید.

در مورد عکس آخر نیز بدلیل فرسایش نظر قطعی نمی دهم.



سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان: mehdi ms
با سلام خدمت استاد عزیز.
بنده به تازگی با شما آشنا شدم و اخیرا به موضوعی برخورد کردم که انگیزه تهیه کتاب رو درون من ایجاد کرد ولی بدلیل شوق زیاد در کشف حقیقت از شما خواهش دارم راهنمایی لازم را در حق بنده مبذول فرمایید.
عکس های ارسالی مربوط به منطقه ای در دشت بوده که نزدیک آنها دو تپه بزرگ است . این مجسمه ها درون یک کوزه در زمین بوده که درون سوراخ دایره ای شکل نیز یک تکه پوست که دارای خطوط میخی است وجود داشت.
حال اینکه این مجسمه شکل چه حیوانی است بنده نمیدانم و اگر امکان وجود بار است بفرمایید تا مجددا مزاحم شما شوم.از لطف شما صمیمانه سپاسگذارم.






دوست گرامی،
اگر واقعا با دستان خود این موارد رو آنهم از درون یک کوزه بیرون آورده اید ، به شما تبریک می گویم و شما با کمی سختی و مرارت حتما به دفینه ای ارزشمند آنهم متعلق به دوران اسلامی خواهید رسید و این سنگها و آن پوست نسخه و نشانی دقیق محل دفینه بوده و
باید عرض کنم که اولا دفینه دارای تله فیزیکی خطرناک و مرگ آور بوده و جهت آموزش دیگر دوستان عرض می نمایم که آن سنگ گرد سوراخ دار به ما می گوید که درون چاهی که فاصله و مکان آن را تعیین نموده است، نشان دیگری خواهید داشت که با احتساب خطوط موازی روی دایره و جمع آن به عدد 11 می رسیم که نشان دهنده کلمه وجب است (با استفاده از حروف ابجد: 6+3+2 ) و حال آنکه سنگ دومی یا بقول شما مجسمه، شکل کلی یک دست آنهم دست چپ بوده که اصطلاحا به آن وجب گفته می شود ولی خود این دست سند مهمی می باشد و با دقت بر روی آن خطوطی نامحسوس را میتوانید کشف نمایید که نشان از وجود تله و راهرویی دارای اتاقهایی و البته مسدود شده را دارد و در آنسوی آن نیز (کف دست) محل قرار گرفتن کوزه و راهنمای شما تا مکان دفینه با در نظر گرفتن نقشه و نسخه پوستی ، می باشد و خود شست نیز نمایانگر سر یک مار دارد.
نوشته روی سند پوستی هم یک رمز و کد می باشد که میبایست در کنار هم رمزگشایی گردد و در نهایت کلا کار بسیار پیچیده و رمز و راز گونه ای را در پیش خواهید داشت.

به شما پیشنهاد میکنم که بی تجربه و بدون استاد اهل فن اقدامی ننمایید و قبل از هر چیز نسخه و مدارکتان را رمزگشایی نمایید.
چنانچه خواهان رمزگشایی کامل این اناد توسط بنده هستید، بنده فقط برای رمزگشایی چنین موردی 6 میلیون تومان دریافت می نمایم و برای حضور در محل برای دو هفته، جداگانه 14 میلیون تومان دریافت می نمایم و با اکیپ کامل متشکل از افراد و لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل حاضر می گردم. البته تمامی مخارج اسکان و خورد و خوراک اکیپ با خود شما خواهد بود.
در صورت تمایل به ادامه کار با بنده تماس بگیرید. همراه: 09333536180

پاسخ به سوال مشترکان (سنگ قبر دختر و سنگ نگاره ها)




 

پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه : kim max

کد اشتراک : fk12XXX

بنام ایزد منان

با سلام خدمت استاد ارجمند

لطفا در مورد عکسهای ارسالی بنده  با اعلام نظر ، ما را راهنمایی بفرمائید .










دوست گرامی

شما در قالب یک سوال یک گالری عکس برای من فرستاده اید و متاسفانه همین امر باعث اخلال در کار اعضاء می گردد، لذا بنده به اختصار به سوالاتتان پاسخ می دهم:

عکس اول بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که سنگ قبر و نشانه مقبره ای را می بینید که در آن یک زن که دختر رییس قبیله و طایفه ای می باشد و احتمالا دارای جهیزیه و لوازمی ارزشمند و هدایا می باشد. باید به سمت نگاه وی بررسی گردد و سپس حفاری نمایید.

در مورد عکس های دیگر هم با توجه به کوچک و قابل حمل بودنشان ، نمی توانند علائمی جهت دفینه باشند.


پاسخ به اعضاء باشگاه : (نشانه درخت کهنسال)



پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه:آقای ابراهیمی

با سلام خدمت استاد.

استاد این درخت میتونه نماد دفینهباشه؟

اگر هست باید در کدام سمت درخت جستجو کنم؟





دوست عزیز
بله می تواند نشان دفینه باشد، بشرطی که نشانه های دیگری هم همراه آن باشد، از قبیل، سنگ بزرگ در نزدیکی آن و چشمه ای کهنسال و یا یک دختر دیگر کهنسال و یا اینکه تل ها یا تپه ای در نزدیکش باشد.
در آنصورت قابل بررسی می باشد.

پاسخ به اعضاء باشگاه: (نشانه صلیب و مثلث سوراخ دار و سنگ حامله)




پاسخ کارشناسی به سوالمشترک باشگاه: آقای بیگناه

 

سلاموعرض ادب  به استاد بزرگوار خودم یک سری عکس از مکانهای مختلف به حضورتان بهنمایشمیذارم لطفا یاری بفرمایید

عکس اول در مورد یک مقبره سنگی باعلایم سنگ دوربین دربالای مقبره و سنگ مثلث در وسط صخره واگر اشتباه نکنم به شکل یک درب وسنگ لوزی مشاهده میشود. احتمال وجود تله در چه مرحله ای دارد عکس دوم در مورد مثلث با جوغن گرد همانطور که در کتاب فرموده اید پدر پسر روح القدوس روی یک تخته سنگ بزرگ به شکل صندوق حکاکی های مربع ونوشته هایی مشاهده میشود که صلیب منفی 

سه مزار از هم فاصله دار به شکل مثلث از هم را تشکیل داده اند (R1/R2/R3)


لطفا راهنمایی کنید 
عکس سوم توپی وسط دو شیر قرار گرفته

به نظرشما ما را به ارزو میرساند

 








دوست من

محل مذکور دارای یک مقبره و یا مقبره هایی بسیار ارزشمند می باشد.

شما 100 در 100 در این مکان موفق می شوید. شما فعلا مابقی نشانه ها رها کرده و درست باید محلی را که در عکس زیر علامت زده ام ، را با یک دستگاه نقطه زن چک نمایید.حتما ابتدا با یک دستگاه نقطه زن چک کنید بعد اقدامات بعدی را انجام دهید.زیرا ممکن است در صورت عدم وجود سرباری در مراحل بعدی به این نشانه نیاز داشته باشید البته امکان وجود سر مال وجود دارد. سپس به سمت فلش زرد رنگ حرکت نمایید و به ترتیب علائم را دنبال نمایید. حتما باید در این منطقه موفق شوید، شک نکنید.

ضمنا در زیر همان صخره که مثلثی سوراخ دار که در احاطه مربع هایی می باشد، مقبره ای می باشد. عمق آن زیاد است ولی دارای مقبره ای است متعلق به خانمی اشرافی و هدایایی گرانبهاء دارد و اگر از دهانه درب مقبره حفاری نمایید ، به مراتب بهتر می باشد.




پاسخ به سوال کاربران (گنج اشرف افغان و غنایم جنگی)



سوال مطرح شده توسط کاربران: علیرضا

سلام اقا فرید

یه سوال داشتم بیشتر جنبه تاریخی داره عده ای خاص تو منطقه ما که میشه بین جاده اراک وخمین دنبال دفینه ای به اسم گنج اشرف میگردن 

تو تحقیقات که انجام دادم دیدم در برخی منابع امده که زمان اشرف افغان تو این منطقه جنگی بین اشرف وسپاه عثمانی در گرفته و  نهایت به شکست عثمانی با سه هزار کشته انجامیده.
به نظر شما این جنگ میتونه به وجود امدن دفینه ای رو باعث بشه
وسوال که برای خودم پیش اومده اینه که در این جنگ وجنگهای مشابه که اتفاق میافتاده با کشته ها چکار میکردن
اونارو انتقال میدادن یا همونجا دفن میکردن و با وسایلشون چکار میکردن
خوشحال وممنون میشم اگه در این مورد اگه اطلاعاتی دارید در اختیار ما بزارید با تشکر از شما

اولا کشته های دشمن تماما وسایلشان غارت می گشت و به عنوان غنیمت بین سربازان خودی تقسیم می گشت و سربازان کشته شده خودی گاهی به زادگاهشان انتقال داده می شدند و گاهی نیز در همان منطقه نقطه ای خوب و مناسب را برای تدفین آنان انتخاب می نمودند.
ولی در کل در منطقه مورد نزاع و جنگ ادوات و لوازم جنگی و ظروف و لوازم شکسته و حتی اجساد پراکنده و بدون آیین تدفین انسانها و حیوانات و نیز بقایای آتش و ذغال در عمق کم بسیار دیده می شود و حتی گورهای دسته جمعی یا چاههای پر از سنگ نیز دیده می گردد.
در مورد دفینه یادشده هم باید عرض کنم غنایم و پول و جواهرات مازاد و غیر قابل حمل و نقل در نزدیکی آن محل یا در مسیر بازگشت سپاه در محلی مخفی می گشت و در آن نقطه می بایست نشانه ای مانند یک بارگاه یا امامزاده ای با نام و عنوان خاص در نزدیکی چشمه ساری یا چند تل کوچک با نشانه هایی ویژه یا سنگهای غیر متعارف و غریب، یافت گردد.

توضیح اینکه برای دفن و مخفی نمودن این دفینه معمولا از سربازان و اسرای دشمن استفاده می گشته و در نهایت خودشان نیز در چند مرحله کشته شده و اجساد کاملشان یا سر یا اجزای بدنشان به عنوان نشانه در زیر خاک گذاشته می گشته است. ضمنا عمق این قبیل دفینه ها بسیار زیاد و حتما دارای تله نیز می باشند.

پاسخ به اعضاء باشگاه : (نشانه انسان، جوغان و مقبره مهم)



پاسخ کارشناسی به سوال مشترک باشگاه: آقای محمدی


با سلام به خدمت استاد گرانقدر جناب آقای باقری

ضمن تشکراز مطالب ارز شمند سایت و وبلاگ خوبتون ،

احتراما چند عکس ارسال می کنم در صورت امکان راهنمایی بفرمائید  بر روی تصاویر موقعیت آنها را نوشته ام تصویر 2 بر روی نوک کوه حکاکی شده تصویر 3 جوغان با فاصله حدودا 15 متری  تصویر 2  کنده شده است  ضمن تشکر  خواهشمندم از قراردادن همه تصاویر خصوصا تصاویر1, 2, 5, 7 بر روی سایت خود داری فرمائید ( مزید امتنان خواهد بود) مجداد تشکر می کنم.






دوست گرامی
عکسهای شما دارای توضیحات درست و جامع نمی باشد و آدم رو سر در گم می نماید ولی محل مذکور 100 در 100 دارای دفینه است و آن سنگ حکاکی شده (2) یک نماد دینی و حکومتی می باشد و به سمت نگاه و دست انسان بروید تا نشان بعدی را بیابید و سپس چنانچه نشان جوغان فوق باشد به سمت جلو مجددا حرکت نمایید تا نشان بعدی را بیابید و نهایتا اگر به تصویر جوغان های پهلوی سنگ که در فوق مشاهده می نمایید رسیدید درست جلو و زیر آن را حفاری نمایید.

شما آنجا کاری سخت در پیش دارید و عمق اتاقها (احتمالا 2 اتاق و حداکثر 3 اتاق) بسیار زیاد است و در زمان حفاری شما علائم لازم را مشاهده خواهید نمود.

و آخر اینکه اون قسمت حوض مانند در عکس 7 محلی است که از آنجا سنگهایی مکعبی بریده شده و در امارت زیرین مورد استفاده قرار گرفته است و توجه داشته باشید که پس از رسیدن به اتاق خالی اول یا نمازخانه و نیایشگاه، شما نا امید نشوید ، چرا که دو اتاق مستتر در دیواره های آن باید بیابید که یکی مقبره و دیگری محل هدایا و امانات است. موفق باشید

تذکر و نکته ای مهم در گنج یابی






فقط با دقت و بررسی دقیق اطراف منطقه مورد گمانه خود و به دور از یاس و هرگونه نا امیدی می توانید تبدیل به یک گنج پژوه موفق شوید.

سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان : مجذوب


سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان : مجذوب

باسلام
من يك نسخه 10 برگي از جنس پوست داخل يك غار كه يك حوض مانند داخل آن وجود داشت زير آن حوض پيداكردم كه عكس يك پادشاه كه روي صندلي نشسته و ريتون و عصا دستش مي باشد و در صفحات بعدي عكس حيوانات و سرباز مي باشد و خط آن نیز ميخي است ميتوانيد توضيحي راجع به آن، به من بدهيد؟
به نظر من عكس متعلق به يكي از پادشاهان هخامنشي است.
منتظر جواب شما هستم - باتشكر
 
دوست گرامی
موردی که شما می فرمایید، برای من بسیار حیرت آور بوده و این مورد خود یک گنج بشمار می آید!! چرا که بنده و همچنین بسیاری از اساتید دانشگاهی و ... که می شناسم، هیچیک تاکنون به چنین موردی برنخورده ایم !!؟
یعنی نسخ پوستی که متعلق به دوره هخامنشی باشد و روی آن نیز خط میخی کار شده باشد!

معهذا بهتر است عکس آن را آپلود نموده و در بخش نظرات بگذارید تا بررسی لازم را انجام دهم و سپس به شما پاسخ کامل تری بدهم.
ضمنا به شما اطمینان می دهم که به هیچ عنوان تصاویر ارسالی از چنین مواردی را به نمایش عموم نخواهم گذارد.

پاسخ کارشناسی به سوال مشترکباشگاه: آقای خسروی



پاسخ کارشناسی به سوال مشترکباشگاه: آقای خسروی

 کد اشتراک  MRC3XXXX

استاد گرامی، آیا از روی این عکس ها می توان محل دقیق حفاری را مشخص کرد؟ اگر قابل تشخیص است لطفا برای ما محل دقیق را مشخص بفرمایید


اولا از اینکه کمی دیر پاسخ شما داده شد ، واقعا متاسفم و امیدوارم با تمهیدات آتی این مشکل بوجود نیاید.

و اما در مورد سوال شما باید بگویم که از این قبیل عکسها نمی توان چیز درستی متوجه شد و بنده معتقدم که اون سوراخ (جوغان مد نظرتان) جوغان نیست و طبیعی بوده و بر اثر ریزش آب از روی آن صخره ها در طول مدتی طولانی تشکیل یافته و فرسایش تلقی می گردد و به همین ترتیب عکس آبراه هم طبیعی بوده لذا نظر بنده منفی میباشد.


پاسخ به سوال مطرح شده عضو باشگاه: فرانک



پاسخ به سوال مطرح شده عضو باشگاه: فرانک

کد اشتراک AZ1XXXX

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی آقای باقری
عکس و فیلم عقاب می باشد.(من این عکس و فیلم ها رو 3 هفته پیش از طریق نیمباز ارسال کرده بودم ولی بعلت اینکه توضیحاتش به صورت علامت سوال آمده بود از طریق ایمیل ارسال کردم)
این عقاب همان گونه که در تصویر می بینید با غار 4 الی 5 متر فاصله دارد این غار در اوایل یک سوراخ کوچک بود بعد که ورودی رو باز کردیم ا متر که جلوتر رفتیم زیر خاک در عمق نزدیک به 1 متر یک کوزه پیدا کردیم که توش پر خاک بود کوزه کمی متمایل به سمت چپ بود وزیر کوزه یک تخته سنگ گذاشتم بودند.توی فیلم چند تا جوغن بزرگ رو می بینید ودر قسمت بالا هم یک جای وجود دارد که به نظر بنده احتمالا طناب یا چیزی مانند اونو بهش گره زدند و به پایین رفتند یک متر به سمت چپ جوغن ها یک چیزی شبیه به هواکش وجود دارد که توی فیلم قابل رویت هست .جلوی غار هم منطقه باز قرار دارد (روستا )

لطفا راهنمایی کنید اگر تله دارد نوع تله و عمق تقریبی اونو هم مشخص کنید با سپاس فراوان از شما


دوست گرامی

باید عرض کنم محل شما بسیار خوب بوده و فقط باید به چند نکته توجه داشته باشید، اول اینکه محل مورد اشاره دارای تونل ، چاه و تله می باشد و باید کاملا هوشیار باشید و از بی خیالی بپرهیزید.

محل موصوف در تمام طول حفاری به شما علائمی نشان خواهد داد و اگر دقت نمایید، انگار با یک نسخه پوستی در حال حفاری هستید! پس باید به کوچکترین تغییرات و نشانه ها (حتی سنگهای کوچک و سفالهای شکسته) دقت کافی بنمایید.

برای ادامه حفاری، می بایست به سمت پایین و متمایل به سمتی که کوزه خوابیده یا کج بود بروید و یا 3 برابر اندازه آن و یا حداکثر 10 برابر اندازه کوزه به نشان بعدی بر خواهید خورد و ضمنا با دیدن ماسه و استخوان ریز ریز دست از کار بکشید، چون این اخطاری برای یک تله ریزشی است.

یا اگر شیء یا سنگ و یا خشتی دیدید که زیر یا روی آن کوزه ای است ، با دقت عمل کنید و زود چیزی را بیرون نکشید.

ضمنا اگر کمی دقت کنید در روی عکس زیر مشاهده می نمایید که حتی نقشه راه را هم برایتان توصیف نموده اند!

در هر حال این کار کمی سخت و به مانند یک پازل می باشد و باید قذم به قدم پیش بروید. موفق باشید

سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان: ارش




سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان: ارش

سلام استاد هزینه محصولات کمی بالاست بنده فقط 50 تومن دارم من میخواهم جیز حسابی از شما بخرم ولی 50 تومن فکر نمیکنم دردی از من روا کنه چون من تو این حفاری نشانه خدم موندم شنیده ام شما 1 بار سوال را جواب میدید بنده بعد 30 سانت کندن سنگ چین دایره ای وسط تخت سنگ به صخره یک تیکه بر خوردیم و هرچی با کلنگ ضربه زدیم فقط صدای تو خالی میداد میشه یک کمکی بکنید خیلی هزینش زیاده دارم جمع میکنم از شما چیز با ارزشی بخرم ولی در این مورد نشانه کمکم کنید من یک شنبه میرم حفاری اگر نتونم انجا خونه سازی میشه گنج از دستم میره کمکم کنید 21 قدم درختچه فاصله داره کردستان منطقه . داره خونه سازی میشه کمکم کنید
- با تشکر





آقا ارش
اولا نمی خواد واسه خرید پول جمع کنی چون این کار هم مثل هر کار دیگه نیاز به سرمایه داره و من هم نمی توانم به شما دروغ بگم و بخاطر مصلحت و پر کردن جیبم ازت پولی بگیرم ، پول تو خوردن نداره و 100 در100 تو گلوی خورنده گیر میکنه!!
ولی این کمک رو بهت میکنم و به شما میگویم که از ظاهر عکسها می توان برداشت کرد که محل موصوف یک قبر می باشد و این قبیل قبور به این صورت هستند که دور تا دو آن یا دهانه ورودی آن را با سنگ و لات می چینند و بر روی آن یک تخته سنگ بزرگی می گذارند.
نمونه ای از این نوع قبرها را می توانید در مناطقی همچون کردستان، هشترود در آذربایجان، ارتفاعات خطیر کوه در مازندران، اطراف فیروزکوه در استان تهران و ... بیابید.
شایان ذکر است که این قبرها معمولا اکثرا دارای دفینه و اشیاء چشمگیری که مورد خواست من و شما باشد را ندارند و تعداد کمی از آنها در هر قبرستان وجود دارند که نسبتا اشیاء قابل قبولی دارا می باشند.

سوال مطرح شده توسط مشترک باشگاه: آقای فتحی



سوال مطرح شده توسط مشترک باشگاه: آقای فتحی

کد اشتراک : mrb4XXXX

سلام

استاد این عکس ها رو ببینید و فقط بگین که کدوم بهتره

و لطفا شرایط خودتون را اعلام کنید



دوست گرامی

من باید خدمتتان عرض کنم که اکثر موارد شما خوب است و چند تا از آنها ارزش کاوش دارد و در مورد پیشنهاد شما باید عرض کنم که شما لطف کنید، ابتدا مبلغ 10 میلیون تومن بابت حضور بنده و اجاره تجهیزات لازم به حساب بنده یا آقای شریفی واریز بفرمایید تا بنده برای مدت یکهفته به منطقه شما بیایم و در کنار شما باشم و ضمنا چنانچه بخواهم تا آخر کار حضور داشته باشم، به ازا، هر هفته اضافه، ابتدا هر هفته مبلغ 5 میلیون تومن حق الزحمه دریافت می نمایم.

اگر آمادگی دارید، حداکثر تا پایان این هفته باید به من اعلام بفرمایید.