
پاسخ به سوال مطرح شده توسط :آقای دره پادشاهان
سلام.خوب هستید جناب شریفی
چیکار میکنید با زحمتهای ما امیدوارم که تنتون سالم و ایام به کام باشه
عرض به خدمتتون:
عکسهای 1-2-3 مربوط به یک غار هستند که بعد از ورود طی 2-3متر دیگه باید سینه خیز رفت داخل و کفش خاک هست البته بنظر خاک دستی میاد چون سفت نسیت
عکس 4 بنظرم جالب اومد علامت خاص نداره جهتش بطرف شماله
عکس 5-7 نمای روبری جغد هستن
عکس 11-12بصورت صورت انسانه وعکس13 نمای دورترشه
عکس 14شبیه سگی هست که روی پاهاش وایساده البته از دید من
عکسهای 15-16- 17 نمای روبروی عکسهای 11-12-13 هستن
عکس 10 مکانی هست که در عکس 16 با فلش مشخص شده
لطفا بغیر از عکس جغد ونمای روبروی جغد بقیه عکسها رو داخل سایت نذارین ممنون میشم










در ابتدا لازم میدانم از شما و همه دوستانی که مدتی قریب به 2 هفته منتظر پاسخ به سوالات جدید بودند و از طریق وایبر ،واتس آپ ، پیامک و ایمیل پیگیری میکردند عذرخواهی میکنم چرا که برنامه کاری فشرده بنده در مدتی که گذشت مانع از انجام این مهم شده بود.
روزانه 500 کامنت در وایبر و واتس آپ
50 پیامک
100 الی 200 تماس تلفنی
50 ایمیل
گواه این سخنان من بازدید ده میلیون و پانصد و پنجاه هزار کاربر وبسایت اصلی و مابقی وبلاگ های ماست
موارد زیر را نیز اضافه کنید(1- ساخت دو مستند و نویسندگی و برنامه ریزی 1 فیلم سینمایی
2- ساخت فیلم های آموزشی مخصوص کاربران
3- تالیف ترجمه از زبان پهلوی به فارسی برای کتاب اسرار نظامی( تله ها و طلسمات)
4- تالیف و تدوین کتاب علائم و نشانه ها
4- تالیف و تدوین کتاب کارشناسی اجناس باستانی و آنتیک و ...
و اما از هرچه بگذریم سخن سوال خوش تر است.
جناب دره پادشاهان(اسم مستعار)تلفنی فرمودید که آقای باقری را به واسطه سفر کارشناسی به محل بردید و ایشان با اعلام طبیعی بودن نشانه ها بازگشتند و یا بقول حضرتعالی نمیدونم چی شد که آقای باقری برگشت محض اطلاع شما دوست گرامی باید عرض کنم که من این گفته را بارها و بارها و از دوستان بسیاری در مناطق مختلفی از کشور شنیده ام.که جز ابراز همدردی و تاسف کاری از من بر نمی آید.
مواردی را که میشود به واسطه عکس های شما متوجه شد این است که هیچ عقل سلیم و هیچ تازه کاری در این رشته موارد شما را طبیعی قلمداد نمیکند متاسفانه توالی نشانه ها را برای من مشخص ننموده اید کروکی تهیه نکرده اید و این کار را برای اعلام نظر قطعی سخت میکند اما دلیل نمی شود که من بگویم طبیعی هستند و فقط به فکر انتقال پولی که به زحمت پس انداز کرده اید از جیب شما به جیب خودم باشم.در ادامه مواردی را بر روی عکس ها مشخص کرده ام و توضیحاتی را در ذیل هر عکس خدمتتان اعلام میکنم.
نشانه فوق به هیچ عنوان و با هیچگونه محاسبه و با هیچ دید کورکورانه ای طبیعی نیست چون همه موارد و ادله اعم از جنس نشانه و تفاوت آن با جنس سنگ مجاور،برجسته بودن نشانه و شکل ضاهری آن طبیعی بودن آن را رد میکند.توالی نشانه هایی که خدمتتان عرض کردم در اینجا مرا به دوگانگی میکشد.
نظریه اول:سمت نگاه پرنده بسیار مهم و حیاتی است
نظریه دوم:درب ورود در زیر این نشانه و یا دقیقا در پشت آن است(این نظریه منوط به دلالت و راهنمایی دیگر نشانه ها می باشد)

محل های مشخص شده در عکس با توجه به نگاه پرنده مهم هستند و باید کاملا به دقت بررسی شوند در این رابطه با من تماس بگیرید
قطعا این نشانه راهنمایی کننده و هادی شما برای رسیدن به نشانه بعدی است پس در جهت فلش حرکت کنید تا به نشانه بعدی برسید البته بررسی کنید که آیا این سنگ یک سنگ ریشه دار است یا خیر؟؟اگر ریشه دار نباشد معادلات بهم میریزد و به دلیل جابجایی احتمالی نمی تواند منبع خوبی جهت استناد و استنباط و راهنمایی باشد.
محل فوق دربی مهم و ارزشمند است هر چند که باز کردن آن سخت و طاقت فرساست اما نتیجه دلچسب و زیباست من مشابه این درب را در سفرهای کارشناسی( که خدمت آقایان امینی.رنجبر،مسلمی پور )دیده ام و کارشناسی کرده ام میتوانید صحت این موضوع را بایک چکش پلاستیکی معین کنید.
این نشانه نشانه اول است که شما را به سمت فلش و برای رسیدن به نشانه های دوم و سوم راهنمایی میکند محل تعیین شده در سمت چپ عکس را نیز به دقت بررسی کنید و نتیجه را به بنده اعلام فرمایید.نشانه های دوم و سوم را در عکس بعدی مشخص کرده ام.
نشانه دوم و سوم به وضوح در این تصویر مشخص است اما مهمترین قسمت محل درب اصلی است که به دلیل عکاسی نا مناسب قابل تشخیص نیست.و شما میتوانید از این نشانه عکس های بیشتری برای من جهت رمزگشایی نهایی ارسال کنید.جهت اطلاع از نحوه عکس برداری با من تماس بگیرید
با بیکرانه ترین اسپاس ها
مهدی شریفی
قابل توجه دوستان گرامی صف پاسخ گویی به سوالات از قرار زیر است
جناب آقای روزبه(تهران)
جناب آقای طارام(کردستان)
جناب آقای شمامی(کردشتان)
جناب آقای عابدی(اردبیل)
جناب آقای افشار (قزوین)
جناب آقای عسکرپور(گیلان)
جناب اقای سلیم (همدان)
جناب آقای کریمی(کردستان)
و...